MATHILDA LINDSTRÖM

GRATTIS BÄSTA MORMOR 73ÅR!

Publicerad 2011-12-17 21:55:45 i ALLMÄNT,

Hallådääääääääär!!! Oj jaa vad ska jag säga, gårdagen lite snabbt först, va hemma hos Jansson med massa grabbar, hade trevligt som satan måste jag faktiskt säga, sen blev det interpool där vi träffade några, sen skulle man gå hemmåt, oppsii!! HALKADE - tror jag iallafall, inte nice för fem öre vill jag säga, tur att man hade en snäll pojk med mig som kunde hjälpa mig haha, herregud, skraoa upp händerna och knäet, uscha! 

Eh och idag, vaknade jag lite senare än tänkt, men det gick bra tillslut iallafall, mormor och världens bästa mamma kom och hämtade mig här hemma, så åkte vi hem till mormor efter som hon fyller år idag, så grattis till dig finaste mormor! eh, sen kom moster och gänget, och då drog vi oss ner mot gävle brygga för där väntades julbord, och herrejävlar vad bra julbordet var där, helt suveränt måste jag säga, dom hade verkligen allt man kan tänka sig mellan himmel och jord, helt klart det bästa julbordet jag varit på. Tack mormor för en toppendag! 

Imorgon väntas jobb, 13-16. Så det blir en kort pass imorgon, men de känns skönt det också, och sen imorgon åker mamma hem igen till stockholm fast hon kommer ju såklart tillbaka nästa helg eftersom de är JULAFTON då hihi. Nu ska jag sova, för jag är gööör trött haha, puss och godnatt. 

och inte fan är de skönt eller, och händerna som man jämt använder liksom stöter ju till de där hela tiden, jävla skit också haha!

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2011-12-17 23:15:30

oj men stackare att ramla så :(

hoppas det blir bra snabbt. hade minsta tösen som stöp idag me o skrapa knät.



hoppas du får en bra jobb helg då kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela