MATHILDA LINDSTRÖM

FRIDAY IT IS

Publicerad 2011-12-16 20:58:03 i ALLMÄNT,

Hallojsan! äntligen fredag måste jag säga, trots att jag jobbar på söndag haha, men inte hindrar de mig eller, ikväll ska jag hem till Jansson på lite festligheter, har ingen aning om vilka som kommer, men de blir säkert bara grabbar skulle jag tro, men det skiter man i haha, jag orkar inte sitta hemma, så någon öl sådär kan man väl dricka right?! 

Men ah som sagt, gick bra att jobba idag, ett jävla drag var det ibland alltså men det gick så bra så, nemas problemas. Slutade 6 och då kom pappa och hämtade mig och sen iväg och handlade lite, sen stack han iväg och hämtade Ann-Sofie och nu har vi käkade tacos, satan vad gott de är. Vi äter ALDRIG tacos, men på ett sätt är jag glad över de, vill inte vara en "åh måste äta tacos varje fredag" buhu liksom, så då blir det godare ju ju mer sällan man äter de, och idag var det ljuvligt. tack och hej

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-28 13:30:40

Gud vad du e fin!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela