MATHILDA LINDSTRÖM

FOR ONE MORE CHANCE TO HOLD YOU TIGHT

Publicerad 2011-12-04 22:12:45 i ALLMÄNT,

Idag har jag och Iza haft en massa mys, åkte ner på stan först och strosade runt lite, köpte en grej, visar imorgon, inge märkvärdigt, men kul ändå haha. Sen åkte vi till willy's och handlade massa gotta och sen hem till mig så slängde vi oss i soffan och kikade på gossip girl, sen tog vi faktiskt en promenad också, va kanske ute i 1timme eller så, asskönt var det verkligen, trots att det var kallt ute, men man bli ju varm när man går så, gick förbi mormor också och sa hej till henne. Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla gossip girl sen försöka sova. Iza påminde mig idag att jag har bara en vecka kvar på min praktik, skönt men ändå supertråkigt eftersom jag har kommit dom så nära, men som tur är ska jag ju jobba under jul och så, de kommer bli bra! Hörs imorgon. Puss 

Kolla så fint vi har de här i Gävle!

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2011-12-04 22:27:12

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig. Skönt att man inte har fått den jobbiga förkylningen som många verkar ha fått ;) Har du haft en bra helg? :)



Kramar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela