MATHILDA LINDSTRÖM

DESTO SNABBARE KOMMER JAG BLOMMA

Publicerad 2011-12-09 18:53:37 i ALLMÄNT,

Hejsan! idag har dagen konstigt nog gått ganska så snabbt, fick lite varor osv, så fixade allt de och tog lunch vid 2, sent med andra ord. Så då var jag tillbaka till 3 och då gick tiden fort, så det var nice. Vågar knappt erkänna de, men okej då, jag tog bussen hem idag från jobbet, ( det tar alltså typ 15minuter för mig att gå hem från jobbet ) men de var ju sånt pissigt väder, slask och jävligt, så nej jag tog bussen haha. Nu har jag precis käkat lite och skulle hemskt gärna vela kasta mig i sängen och sova en stund, men de kan jag inte göra, för då kommer jag vara så jävla trött sen, för nu ska jag börja fixa mig lite sen ska jag Cajsa och Iza till en kille på fest, än så länge vet jag bara Jansson som är där men, haha. Men ha en bra fredagkväll! Imorgon jobbet jag dessutom, 13-16, så de blir ett kort kort pass. Pussis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela