MATHILDA LINDSTRÖM

WHEN I PULLED OUT THAT GUN

Publicerad 2011-08-28 16:52:07 i ALLMÄNT,


Återställaren igår, välkommsdrinken (underbar) 

Tja! Igår skrev jag ingenting, därför att jag sov först inte hemma, och Iza kom och hämtade mig och sen åkte vi direkt till köpis för hon skulle köpa present till hennes mamma, och sen skulle vi iväg och köpa blommor, hon släppte av mig hemma, och jag skyndade mig och fixa mig och sen hem till Iza för att hennes mamma fyller 50 i septermber, men hon är inte hemma då, så hon hade fest igår, typ som öppethus, man fick komma när som helst efter 3 osv, massa god dricka och massa god mat, hade det toppen verkligen, så den kvällen tackar vi verkligen för. 

Sen på kvällen, tog jag och Iza pappas bil och tog en runda på stan, dock tog det sån tid så vi åkte bara ner på stan sen tog en annan väg hem, fixade till mig lite, sen hem till Iza igen, och sen skjutsade hon ner mig på stan där jag mötte upp Jennika, Janni och några andra, först interpool, sen saints en sväng, sådär kväll blev det om jag ska vara ärlig, men ah. Hem sen, och somnade väl typ på en gång när jag kom hem, dötrött efter denna helg alltså, torsdag till fredags natten sov man ju inte speciellt mycket (hehehe) och sen kvällen därpå, blev det inte heller så mycket sömn, så idag vaknade jag kl 3 haha, död tjej! 

Idag får vi se vad som händer, pappa kommer hem med en milkshake till mig snart, och sen ska jag träffa Iza (hon åker hem imorgon) sen kommer Madde hem senare också, så då möter vi upp henne också, så det kanske blir någon fika eller så på stan, äh vi får se. Puss så länge iallafall!

Kommentarer

Postat av: FINALINAFINA

Publicerad 2011-08-28 18:28:36

Hej där! Kan inte låta bli att tipsa om Helens (http://hiilen.blogg.se/) fantastiska tävling!



Blir du den lyckliga vinnaren får du en hel burk fylld med underbara produkter ifrån Clinique. Kika in där! Kramar!



Direktlänk till tävlingen kommer här: Till tävlingen: http://hiilen.blogg.se/2011/august/tavling-7-clinique-burken.html#comment

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-29 00:24:22

den har varit mysig! :) haft en toppenhelg? :D

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-08-29 00:24:23

den har varit mysig! :) har du haft en toppenhelg? :D

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-08-29 00:24:28

den har varit mysig! :) har du haft en toppenhelg? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela