MATHILDA LINDSTRÖM

WAYNE'S PÅ GÄVLE STRAND

Publicerad 2011-08-04 17:32:25 i ALLMÄNT,


Hallådär!!! Blev en dusch tidigarer idag som jag skrev, och ja jag fick ut mitt toviga hår så nu är det bra igen, kommer förmodligen bli lika snart igen, men nog med de!

Smsade Jennika och kollade vad hon gjorde, hon och Johan var runt och åkte bara, så kikade med dom om vi skulle ta en liten fika på nya wayne's ute på gävle strand, och absolut kunde vi göra det, så dom kom och hämtade mig och sen åkte vi ut dit, mysigt stället, dock inte så bra uteservering ännu, men den blir väl ännu bättre antar jag. Sen åkte vi bara lite, sen lämpade dom mig här hemma och har käkat lite med pappa osv, och vada händer nu då tro? ingen aning...... Längtar tills den 22 iallafall, för då får jag pengar från arbetsförmedlingen, äntligen, just nu äger man ju inte en krona förfan! Kul liv, inte ett dugg!!

(juste en till sak, pappa ringde försäkrning bolaget osv idag angående min telefon och lite annat, och dom skulle ringa tillbaka till oss när de hade gått igenom allt, kunde ta upp till 2-3veckor dock, bara hålla tummarna att det typ bara tar någon dag, för jag orkar inte ha min telefon som den än längre, jävla trasiga skit haha)

Kommentarer

Postat av: M A I S A H

Publicerad 2011-08-05 17:19:44

hejhje, allt bra med dig ?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela