MATHILDA LINDSTRÖM

VART JAG MIG I VÄRLDEN VÄNDER

Publicerad 2011-08-25 19:34:55 i ALLMÄNT,

Hejsan!!! Dagen har varit långtråkigt fast ändå inte om jag ska vara ärlig, hade körlektion först 10.30, det gick bra dock gillade jag inte läraren jag körde med men sånt kanske man får ta ibland, äh vi får se hur det blir. Sen drog jag ner på stan och kikade lite, fick med mig en tröja hem, visar den senare, eh gick runt lite med Madde och sen själv en stund. Va förbi på Linneas jobb och sa hej en snabbis sen till Lollos jobb och var där och chillade med henne ett tag tills jag sedan mötte upp Madde igen. Pappa kom och hämtade mig åkte och handlade och sen dumpa han mig hos Madde, så nu är jag här och degar bara, pumpar lite musik osv osv. Jag är lite festsugen ja hehe, inte bra! Håller mig tills imorgon istället, då blir det fest ska ni se, hörs senare Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela