MATHILDA LINDSTRÖM

TRY HARDER

Publicerad 2011-08-30 21:39:16 i ALLMÄNT,

Tja! har kanppt vart hemma något idag, dagen började med att jag drog till mormor till typ 1 tiden, pappa skjutsade dit mig på hans lunch, och sen hjälpte jag henne lite, var där och fikade lite, sen gick jag ner på stan och mötte upp Jennika först, kikade lite, och sen kom Madde och vi drog oss till mingel på en liten kaffe, massa girltalk som vi alla behövde! mycket trevligt.

Sen hade jag körlektion, och den gick typ bättre än bäst, haha nejdå men de gick skitbra verkligen, och sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte ut till Lexe till Woffe och firade honom för han fyller år idag, så grattis till han. Hela släkten var där förrutom farfar och Yvonne typ, och sen åkte vi hem, pappa dumpade av mig hemma hos Madde, så nu är jag här, och vi pumpar en jävla massa musik och är sugen som fan på fest, men inte på en tisdag kanske? heheh ingenting är omöjligt enligt mig eller vad säger ni? Ska hem om en stund iallafall, SÅ JÄVLA KALLT UTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela