MATHILDA LINDSTRÖM

THAT'S THE TRUST OF BEAUTY

Publicerad 2011-08-14 13:57:18 i ALLMÄNT,

Jag och mamma har tryckt i oss resten av pizzan sen igår, det är fan nästan godare att äta pizzan och värma den dagen efter än när man köper den, haha är det bara jag som tycker de tro? skitsamma, har bara vart hemma idag också, skönt men nu ska vi sticka iväg till de traditionella Skärholmen, de bästa hela klart haha! Så vi åker dit och fördriver tiden liten såhär på en söndag, sen får vi se, 18.00 & 19.00 är det iallafall två program som jag skulle vela se, äh vi hörs sen, nu känner jag att jag bara skriver för att skriva, hehe peace

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-14 16:44:00

joo d bra.lite tröött. o du? ja äter hela tiden ahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela