MATHILDA LINDSTRÖM

TAKE ME BACK TO YESTERDAY BABY

Publicerad 2011-08-26 19:14:36 i ALLMÄNT,

Ååååh jag vill ha gårdagen igen igen igen, tusen gånger om (där fick jag allt till de "tusen gånger om") närå, men vill verkligen göra om gårdagen, den var så sjukt rolig, tack alla som gjorde kvällen så jävla bra, jag menar, inte alla helger man får efterfesta med Adam Tensta eller!! 

Men aja, åkte till Jenny och Fredrik och firade Fredrik en sväng för han fyllde år idag, sen dorg vi hem och nu är jag hemma och ska fixa mig snart tror jag, dom andra är ute och käkar nu men jag hade inte tid att haka på, men sen ikväll blir det fest fest fest, weeehooo!

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-08-28 12:44:09

jasså?`haha bra då :) sovit gott? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela