MATHILDA LINDSTRÖM

POSITIVT OCH NEGATIVT

Publicerad 2011-08-17 18:41:37 i ALLMÄNT,

Hallå! Riskettan idag gick toppen, jag klarade den osv, tiden gick skapligt snabbt ändå så det var jäkligt skönt, men som sagt jobbigt var det hehe. Var sen till arbetsförmedlingen och det gick både bra och dåligt, dom godkände min praktik vilket var bra, men de tråkiga och negativa var att jag kommer inte få pengar förren i oktober, och min ungdomsförsäkring börjar inte gälla förren mitten på september, vilket är om en månad ungefär, så då får jag börja praktisera, så ska man gå hemma en månad till nu eller? gaaah jag klättrar på väggarna snart alltså, orkar inge mer, jag vill ut och jobb, tjäna pengar och allt som hör till.... Gick med Madde på stan ett tag sen iallafall, käkade på stan och sen kom Malin ner en sväng också, så gick runt lite, och sen en promenad hem, jag har fastnat för ljusrosa haha, så jag hittar bara ljusrosa fina tröjor som jag vill ha nu, speciellt en på cubus som jag verkligen vill ha, men vi får väl se hur det blir de de.... Nu om ett tag ska jag nog ut och gå en sväng, sen får vi se. Hörs sen iallafall! 

Kommentarer

Postat av: Ems. -Hägerstens största blogg-

Publicerad 2011-08-17 21:39:17

♥ Var gärna med o tävla i dagens blogg.

http://emsinthebox.com/2011/august/dagens-blogg-8.html#comment



Kika även in Planerna inför mitt Bröllop :)

o säg va du tycker. behöver lite ideer :)



puss o kram Ems.!

Postat av: Ems. -Hägerstens största blogg-

Publicerad 2011-08-17 23:12:01

vad roligt att du är med och tävlar i dagens blogg. :)

hoppas du mår bra o haft en fin dag.

natti natti :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-18 01:07:37

Kolla med Lollo om hon kanske kan fixa in dig på extrajobb på Hemmakväll? Lite extra pengar sådär :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela