MATHILDA LINDSTRÖM

MC DONALDS | ÖL IKVÄLL

Publicerad 2011-08-05 17:27:03 i ALLMÄNT,


McDonalds

Hej igen!! herregud, dagen har bestått utav städning städning och städning!! Har städat hela lägenheten medans pappa jobbade idag, diskat och torkat och allt vet vad, ibland kan jag också sörrni! Hade en jäkla massa pantburkar hemma också, så gick och pantade de och tog pengarna och gick och käkade Mc Donalds, mötte upp Madde där så gick vi hem till henne och käkade de, och sen kom pappa och hämtade mig och nu ska jag hoppa in i duschen och sen sticker jag och brudarna iväg på fest hemma hos Fredrik, hoppas på en awesome kväll! Hörs förmodligen inge mer idag, så blir imorgon :)

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-08-05 17:37:02

förlåt för sent svar. men har glömt vad jag skulle svara.. vad ska du hitta på under karl-oscar dagarna?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela