MATHILDA LINDSTRÖM

MÅNDAG

Publicerad 2011-08-15 14:00:09 i ALLMÄNT,

Hallådär! Har inte orkat bloggat något på morgonen/dagen nu, har inte heller direkt haft någonting att skriva och det kan jag väl faktiskt inte riktigt säga att jag har nu heller, men så ni vet att jag lever och så och livet rullar på.

Jag och mamma gjorde våfflor till frukost/lunch idag, hur gott var inte det då? sist jag skulle göra de, gick det åt helvete, haha jag visste att jag inte kunde laga mat, men våfflor kan väl alla göra? eller inte... idag ska vi inte göra något speciellt vad jag vet, inge toppenväder för den delen, men jag tror vi ska in till huddinge en sväng och kika lite, finns typ ingenting där men bara för att göra något, och aa, imorgon får vi också se, åker hem imorgon också, känns sådär men sånt är livet... Talk later!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-15 14:42:55

En väldigt långsökt fråga.. Men du vet inte om din mamma vet nån som hyr ut nån lgh i Sthlm? :) (Kan ju va värt ett försök iaf hihi) Ha det bra, kram

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-08-15 18:53:01

joo min helg har varit toppen.. kul ju! vad gör du just nu ?

Postat av: emma

Publicerad 2011-08-15 22:15:42

allt bra?:)

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-08-16 00:50:23

How I met your mother :D hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela