MATHILDA LINDSTRÖM

INGEN BRA DAG IDAG ELLER

Publicerad 2011-08-03 15:45:50 i ALLMÄNT,

usch .... känner mig helt borta och deppig nu igen, suck! inget känns som att det blir som jag vill, kläderna blir inge bra, håret blir inge bra, och de är aldrig bra heller, jag vill ha löshår och tjockthår men nejdå inte har man råd med löshår eller... har inte gjort ett jävla skit på hela dagen förrutom legat ute en stund, men sen kom de sånt jävla moln så då orkade jag inte ligga kvar, jag vill ha milkshake, men nej, jag vill jag mc donalds till mat idag, nej då ska vi äta fiskpinnar, känner mig bara otrevlig och jag vill göra något, men vad fan då? gå på stan, nej för de har man ju aldrig gjort förr, och själv dessutom suger.... döööööööööööööh orkar inte med denna jävla dag!!!

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-08-03 16:46:16

vädret här är super!! hihi de är bra! :) hur mår du?

Postat av: +philippa

Publicerad 2011-08-03 18:52:47

Cool blogg! Kul med lite mer personlig än dom flesta andra bloggar som bara är en blogg. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela