MATHILDA LINDSTRÖM

I JUST SHOT A MAN DOWN

Publicerad 2011-08-17 07:56:11 i ALLMÄNT,

Godmorgon (gäsp gäsp) satan så trött jag är, känner att ögonen bara vill falla ihop och huvudet vill bara slänge sig på kudden igen, men icke, nu 8.30 ska jag ha riskettan som jag skrev igår, känns sådär faktiskt, man vet typ de där redan om droger och alkohol osv, men skitsamma, den lär göras den också, och skönt senare idag när den är gjord liksom, hoppas att tiden går fort. Efter det ska jag pallra mig ner till arbetsförmedlingen och kika om dom godkänner min praktikplats vilket dom förhoppningsvis gör och sen om dom gör de ska jag till arbetsplatsen och prata med dom osv, håller tummarna till 100% alltså! Men nu lär jag skynda mig lite, hörs sen igen. Puss på er

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-08-17 14:16:52

jaha vart har du tänkt praktisera? :) jag är sjukt trött så ska förmodligen stanna hemma idag :P

Postat av: mia

Publicerad 2011-08-17 16:58:03

Heej! ville ba kika in o hoppas du haft en bra dag

kolla gärna in min blogg o säg vad du tycker

btw, fin blogg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela