MATHILDA LINDSTRÖM

I HEARD THAT YOU FOUND A GIRL

Publicerad 2011-08-11 14:40:56 i ALLMÄNT,

Hallådär! Vaknade idag skaplig tid, degat ett bra tag bara, skönt det också! eh, var ner på stan en sväng nu för en stund sedan och fixade lite ärende, och nu ska jag fixa till mig och sen ner igen för att möta Lollo och Jennika och ta en liten fika med dom, men se efter 5 väntar det allra bästa med bästa kvinnan, då ska jag med min älskade Linnea till sommaryran på brynäs och äta våran efterlängtade langos, herregud så jävla gott det kommer bli, som vi längtat, trots att jag åt det förra helgen, så är man lika sugen idag igen, jämt är man fan sugen på de haha, men nu måste jag lägga på ett kol, talk to you later! 

I want it to be the same as it was before

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-08-11 17:04:29

vgd?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela