MATHILDA LINDSTRÖM

HELVETE!

Publicerad 2011-08-22 09:41:44 i ALLMÄNT,

Ååååååååååh vad pissigt jävla less jag blir alltså, går upp halv 9 typ, kastar mig i duschen och fixar mig och stressar och allt vet vad, så ringer dom 1 timme innan min första körlektion börjar och säger att min kärlärare är hemma med sjuk barn så jag måste skjuta upp min tid tills imorgon, jag hade ju typ velat haft den idag eftersom jag har gått och varit så jävla nervös sent jag bokade den, och självklart när de kommer till kritan så skiter det sig, jävla skit!

så nu är man uppe helt jävla i onödan, vad ska jag göra nu liksom? ååååh damp, Madde kommer hit nu snart så tar vi bilen hem till henne, och degar där ett tag tror jag, och sen hem till mig och sen tar hon bussen till skolan, alla börjar ju i skolan idag också, men aja nu lär jag fixa till mig lite, ha en toppen dag, min är redan förstörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela