MATHILDA LINDSTRÖM

HELA VÄRLDEN ÄR MIN

Publicerad 2011-08-19 19:12:38 i ALLMÄNT,

Tjaa!! Vilket jävla dag alltså haha, Madde kom och hämtade mig imorse, gick på stan lite, sen var jag in på Glitter igen, och pratade med chefen allt gick bra och jag får praktik och så där, sen till arbetsförmedlingen och lämnade in nå papper, och dom där är ju dum i huvudet men det var ju ingen nyhet va, sen skulle jag och Madde in på banken, nummer typ 14 när vi kommer in, och vi fick nummer 72, YES! eller? fyfan, men dom klicka fram ett nummer så gick ingen fram då låtsades vi som om vi hade de nummret så gick vi före hehe, sen gick vi runt och kikade lite bara, sen drog vi till donken och slängde i oss käk, sen hem och fixade oss nu, allt går åt helvete, inget funkar, ni vet en riktigt jävla piss dag? DAMP! men nu orkar jag inte bry mig, så vi ska ta bussen som går nu snart, 20 i 8, sen så sticker vi på fest, hela världen är min ikväll! ha en toppenkväll alla.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-08-19 22:22:58

sv: ja den har varit bra, din då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela