MATHILDA LINDSTRÖM

FÖRSTA KÖRLEKTIONEN, CHECK!

Publicerad 2011-08-23 18:47:05 i ALLMÄNT,

Hallådär!!! Vaknade sent idag, skönt att sova ut måste jag säga! slängde på mig kläder och fixade till mig lite, och sen gick jag hem till Madde, hon började sent idag, men gick iallafall dit, hennes mormor kom och hämtade oss och skjutsade oss till hennes skola, sa hejdå till Madde där och gick ner på stan, gick runt och kika en massa, och hitade såklart en massa som jag vela ta med mig hem, men inte då! Madde kom ner sen när hon slutat, tog oss en lite glass då och sen gick vi runt och kikade lite till, tills hennes pappa kom och hämtade henne. 

Och jag, jag börja traska mot driver ja för att ha min första kärlektion, galet så jävla nervös jag var, men det gick toppenbra verkligen, fick en massa beröm av hon som var med så det var toppen verkligen, gillade henne också så vi skulle kolla om jag kunde få henne alla gånger istället för han jag egentligen ska ha. Gud jag är så glad att allt gick så bra, yes nu har jag satt igång och de är på gång liksom, snart har jag förmodligen kortet! :) 

Nu ska jag och pappa snart åka till willy's och köpte något att dricka, håller på att dör av törst hehe, sen ikväll kanske jag ska hem till Madde och plugga lite teori med henne och hennes kusin Adde, får se om jag orkar. Hörs sen iallafall. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela