MATHILDA LINDSTRÖM

FINNS DET EN SÅ FINNS DET FLERA

Publicerad 2011-08-05 13:55:31 i ALLMÄNT,

Goddagens! :) 
Kom inte upp idag heller när mamma ringde, gick upp och kissa och sen gick jag och la mig igen haha, suck! men skitsamma, finns inget annat att göra om dagarna nu ju när alla jobbar, tråkigt nog eftersom jag egentligen inte vill sova bort hela dagarna men aa. 

Eh, har druckit en massa kaffe nu så nu är man pigg som fan, så håller på och städar här hemma för fullt, fattar inte hur det kan bli så skitigt på en gång, damsög ju förfan i förrgår eller när det var, och nu redan är det alldeles skitigt igen, orkar inte! Diskat världens största berg med disk har jag också, hoppas jag kan få typ mc donalds av pappa eller något nu haha.

Vad bjuder resten av dagen och kväll på en fredag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela