MATHILDA LINDSTRÖM

A VERY NICE DAY

Publicerad 2011-08-16 00:58:18 i ALLMÄNT,

Jag och mamma var iväg till huddinge centrum en sväng idag, inte mycket och se där men vi åkte dit iallafall och strosa runt lite, handlade lite mat osv, och jag får ett väldigt väldigt oväntat samtal, men satan vad glad jag blev, jag var ju ner på stan för ett tag sedan, och pratade och lämnade in cv:n på massa ställen, om jobb osv, idag ringde en tjej från Glitter och frågade om jag var intresserad om en praktikplats till att börja med, dom hade ingen tjänst just nu för tillfället, men har man en praktikplats brukar man ligga steget före om att få extrajobb osv efter, så ska in till arbetsförmedlingen så fort jag kommer hem, och hoppas på att dom går med på allt, jag är så himla glad!! Bara hålla tummarna nu att allt går som det ska :)

Sitter och kikar på CSI nu, så ska kika klart på de, sen ska jag lägga mig innan jag somnar sittande hehe, godnatt, hörs imorgon :)

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-08-16 01:21:48

hahahaa de är kul ju! hur kan du hata de?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela