MATHILDA LINDSTRÖM

29 AUGUSTI 2011

Publicerad 2011-08-29 20:54:45 i ALLMÄNT,

Hallådär! Idag har jag inte skrivit något heller hehe sorry för de. Men vaknade upp hos A, och sen drog jag direkt till driver för att ha en körlektion, fick ha en tjej idag som jag aldrig haft förrut, hon var också toppen och då kände jag verkligen att nä jag vill inte ha killen som jag ska ha, vi klickade inte alls, så gick in och vi pusslade ihop så att jag fixade så jag fick en annan tjej (hon som jag hade första gången) tacka gud för de, för hon var bäst alltså! 

Eh, sen drog jag hem, fixade till mig och sen kom Sara och Cajsa och hämtade mig och vi drog till köpis, var där ett bra tag, mötte Josse en sväng och sen drog vi hem, och jag och pappa åkte till farfar och Yvonne och käkade fiskgratäng, som jag längtat efter att få äta, och fan så gott det var haha! pappa dumpa mig på stan sen så blev de en fika på stan med Madde, massa mys och snack, nu är jag hemma, och vad fan ska kvällen bjuda på? Man kanske ska kika på hollywoodfruar nu 21.00? äh vi får se, kanske hörs mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela