MATHILDA LINDSTRÖM

YOUR MY KING DOWN THE ROAD

Publicerad 2011-04-30 19:17:47 i ALLMÄNT,

Hallådär. Idag har jag inte suttit vid datan något alls faktiskt, började med att jag vaknade, fixade till mig och sen kom bästaste mamma idag till Gävle ju, så hon kom och hämtade mig så åkte vi hem till Martin och Cissi som håller på och rustar ristt nya hus som dom köpt, där var massa folk, mammas kompisar osv som hon vela träffa nu när hon var hemma, så var där i någon timme, sen direkt hem till älskade Madde som fyller år idag, så vi har varit där sen halv 3 tills nu, kom hem nyss faktiskt.

Gårdagen var nice, eller började med att jag kom hem från Stockholm senare än tänkt, skyndade mig hem, fixade mig, INGENTING blev bra, varken kläder, smink eller hår, allt gick rent ut sagt åt helvete tyvärr, så jag var så arg att det bara kokade i mig och jag vela bara rasa ihop och grina typ haha (så töntig är jag när de inte blir som jag vill) så nu vet ni de ;) Cykla sen hem till Madde där hon, Cajsa Sara Linnea och Bella var, så där satt vi och drack hela kvällen typ, Westlund och Danne kom förbi också en sväng och sa hej, och sen skulle vi ju på krogen eftersom Madde fyllde år vid 12 slaget, men vi skippade krogen och tog Interpool istället, hade så trevligt där så. Hem och sov tack och hej haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela