MATHILDA LINDSTRÖM

YOU MAKE ME FEEL LIKE A ...

Publicerad 2011-04-13 10:28:16 i ALLMÄNT,

Godmorgon. Uppe tidigt idag, tidigare än vad jag egentligen behövde gå upp, så så duktig är jag idag, men jag tänkte åka till skolan, försöka iallafall, åka dit lite tidigare om jag kommer iväg, funderar på om jag kanske ska koka lite snabbmakaroner innan jag sticker också, Lollo är i skolan redan så kommer inte vara själv heller om jag kommer tidigare som tur är.

Men iallafall, har typ fixat mig osv nu, jätte simpel outfit idag, vanlig svart t-shirt och gråa jeans, kanske kan fixa en bild senare, eller kanske redan nu på morgonen, äh jag vet inte, de lär ju visa sig =) men nu ska jag fixa de sista så hörs vi sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela