MATHILDA LINDSTRÖM

WHAT A DAY!

Publicerad 2011-04-11 17:31:16 i ALLMÄNT,

Vilket JÄVLA väder! wiiihooo

Heej förresten! Kom precis hem nu, efter skolan sprang jag en sväng på stan, eller vi sprang runt ett bra tag faktiskt, kikade en massa och fan vad de fanns grejer som jag typ dog för, sjukt mycket snyggt det finns nu alltså, hittade en tröja idag också som jag verkligen dog för haha, (var tvungen att köpa den själv, dock har jag inga penmgar kvar nu haha, men de skiter man i, jag var tvungen att ha den bara)  ganska simpel ändå, men jag älskade den, så sjukt skön och allt, kommer bild på den så småning om, fick en lite present av Madde idag också, hon hade köpt den i Göteborg, vet inte riktigt varför hon köpte den till mig, men bra söt är hon iallafall, tack gumman! ♥ Fick en vanlig basic, svart tröja från monki, lite kortare som jag gillar, T-shirt modell liksom, love it!

Eh, ska ut och övningsköra om ett tag också med pappa mig, så ska vi åka förbi farfar och Yvonne för hon ska kika på en mascara till mig som hon skulle beställa, men jag fattar inte vad den heter haha så lär visa henne den. Haha! Passa er för mig nu i trafiken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela