MATHILDA LINDSTRÖM

VAD SKA MAN HA PÅ SIG IDAG?

Publicerad 2011-04-09 12:15:52 i ALLMÄNT,

Hallådär. Vaknade idag utav att pappa sprang runt med damsugaren här hemma, i och för sig var väl de bra, för de var skitigt här hemma hehe, men nu har jag typ fixat mig iallafall, orkar inte göra mig iordning så mycket, ska ner på stan osv, fixa lite småsaker och sen ikväll firar vi Josse, men vad ska jag ha på mig? jag som inte gillar att ha klänningar osv, vill helst köra på typ jeans ja haha, funderar på om jag kanske ska köpa ett guldarmband som jag sett på stan som jag verkligen vill ja, men tror inte de passar till skorna jag vill ha idag, och jag vill ha blåa jeans till skorna, och då tycker jag inte att allt de går ihop så speciellt bra, äh det löser sig vad fan man ska ha på sig. Dock alltid lika jobbigt sånt där! Min faster kanske ska hjälpa mig och locka håret idag också, stora fina lockar, om jag nu passar i de haha, vi får se hur det blir. Men nu ska jag kila, vi hörs sen. Puss

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-04-09 14:25:23

Du kommer va lika vacker som alltid!!! Love you :)<3

Postat av: isa

Publicerad 2011-04-09 18:27:21

sv, jag öppnar bilden i photoshop. Går in i under Image - canvas size och ändrar så det blir dubbelt så brett, sedan kopierar jag bilden och klistrar in den så där är två. Sedan tar jag edit och transform - flip horisontal så den vänder på sig! Och voila! ;) Kram på dig!

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-04-10 13:07:23

Hej sötan! :D

Vad händer hos dig? :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela