MATHILDA LINDSTRÖM

UNDERBARA VÄDER!

Publicerad 2011-04-14 15:40:29 i ALLMÄNT,

Hallådär. Hur underbart är inte vädret då liksom? MUMS! haha, nationella gick bra idag, tog inte hela tiden iallafall vilket var skönt, jag skrev om kläder osv, och jag hoppas på iallafall ett g men de tror jag nog, ehm, sen gick vi runt i skolan och bara degade, sjöng, gick ut i solen och samma vis igen, jag och Lollo alltså. Vi väntade på att våran multimedia lektion skulle börja, våran lärare sa förra gången att jag förstår om ni inte orkar komma efter nationella men jag kommer vara här iallafall för er som vill så kan ni komma och jobba, och det var de jag och Lollo satt och väntade på, men kom han? självklart inte... åh less man blev alltså, men skitsamma, packade ihop då sen stack vi hem. Och nu har jag fixat till mig lite, så kommer min kära vän Linnea och hämtar upp mig så ska väl vi sätta oss i solen någonstans och fika lite tänkte vi. Herregud jag älskar vädret, eller det gör nog inte bara jag haha, hela facebook är fylld med massa statusar om vädret, gilla gilla gilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela