MATHILDA LINDSTRÖM

UNDER THE COCONUT TREE

Publicerad 2011-04-23 12:16:40 i ALLMÄNT,

Goddagens! Hemst ledsen för dålig uppdatering nu sista dagarna typ, men jag har inte prioriterat datan först just nu, har gjort massa annat, eller mass akan jag väl kanske inte heller påstå men aa. Dagen igår, tog jag mamma och Kenneth en tripp till Skörholmen (bästa) och kikade runt massa, fick med mig hem en ny till lång kofta som jag älskar, har en grå och en svart nu, tänkte jag ska försöka ta någon bild sen på de, för de har ni inte sett ännu. Bussen hem till Gävle gick 17.00 och mamma och Kenneth skjutsade dit mig och vi sa hejdå, och sen åkte jag, skrikande och bajsande barn på bussen, mamman började byta blöja på ungen mitt i bussen och dom satt bakom mig, hur gott luktade de då? FYFAN! haha.

Pappa kom och hämtade mig vid station, då åkte vi och käkade max, och sen hem, packade upp lite smått sen tog jag en promenad till Madde, där hon och Andreas var, kikade på BB där osv, och sen kom pappa och hämtade mig där. Linnea smsade sen och frågade om jag skulle med ner på Interpool en sväng, och fan vad sugen jag blev, men tänkte att nej onödigt, men kundei nte hålla mig, så slängde på mig nå kläder och tog bussen ner haha. Mötte upp Linnea Nille och Emma där, och sen in på Interpool, hittade trevligt folk där som vi satt med också, sen blev det buss hem, och bums ner i säng haha.

Nu håller jag på och fixar mig, väntar på pappa som är på stan en sväng, sen ska vi åka till farfar och äta påskmat, inte ett dugg hungrig men haha, sen går nog i lite tror jag. Sen ikväll laddar vi om för Jocke och Thomas bye bye fest! Tagga till tusen nu va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela