MATHILDA LINDSTRÖM

TORSDAG!

Publicerad 2011-04-21 11:31:38 i ALLMÄNT,

Hallådär eller Godmorgon! Jag vet inte hehe, men mamma kom in och väckte mig idag, med att klia mig på ryggen, kan det bli bättre alltså? Älskar när någon kliar mig på ryggen, hur underbart som helst. Men dock hatar mamma de, så de händer inte allt för ofta ;)

Iallafall, idag är det kanonväder här verkligen, så idag tänkte jag att jag skulle åka iväg lite, men jag tror jag skippar de och tar de imorgon istället när mamma är med, så idag förljer jag med mamma till jobbet istället och sen ska jag springa iväg till Skärholmen (bästa) och strosa runt där tänkte jag. Imorgon åker jag hem, bussen går typ 17.00 tror jag, så är hemma runt 19.00 tiden, om jag inte minns helt fel.

Men nu måste jag lägga på ett kol här, vad ska man ha på sig idag liksom? Vi ska hinna äta frukost också, så lite bråttom har jag allt, hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela