MATHILDA LINDSTRÖM

Three girls and one boy.

Publicerad 2011-04-04 20:56:25 i ALLMÄNT,

Hallådär, idag har jag inte vart så duktig på att uppdatera men de är väl nästintill som vanligt nu för tiden, men det skrev jag ju som sagt direkt när jag började blogga, att jag inte visste om jag skulle hålla bloggen igång lika mycket osv, men nog snackat om de.

Dagen har jag spenderat så som att de började med skola, religion första och kolla på någon fruktansvärt dåligt film, så kallad Little Buddah haha, absolut inget jag rekomenderar haha, eh sen individuella, och det gick bra som fan för både mig och Linnea, vi blir nog klar båda två nästa gång, och då kommer de självklart upp en bild, hoppas och håller tummarna att den blir bra och går att använda iallafall. Linnea hakade på mig hem en sväng och väntade tills Nille skulle komma och hämta henne.

Eh, sen kom Madde och världens sötaste hund förbi, på med träningskläderna, och tog en promenad, dock kan man inte gå så himla långt med honom eftersom han är så liten och inte orkar gå så jättelångt, men de var skönt att komma ut lite sådär.

NU, är jag Madde och Iza (madde's kusin) hemma hos Malin och Tomas, och vi ska sova där ikväll, så ikväll blir det tjejmys och mys med sötaste Uno då såklart haha, massa gotta och sen har vi beställt en pizza som vi ska hämta kvart i 10 (lagomt till BigBrother börjar) haha.  Puss på munnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela