MATHILDA LINDSTRÖM

STUDENT 2011 & BRUN UTAN SOL

Publicerad 2011-04-06 23:58:29 i ALLMÄNT,


Idag fick vi de andra grejerna vi hade beställt från studentgrejen. 
Jag beställde dock bara denna, men jag är nöjd iallafall, kul att ha något från såkallade Student 2011.

Fick också med mig hem en brun utan sol som jag inte provat ännu. Jag har ju som sagt provat hur många olika brun utan sol grejer som helst, allt från piller till sån här sörja eller vad man säger haha, men inget har riktigt funkat (som ni vet har jag knappt nå pigment alls, tyvärr) Så idag köpte jag denna och ska prova den tänkte jag.
Åhlens - 89kr.

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2011-04-07 00:32:32

Sv: Ja men precis! :) MÅSTE.



Men gud, varför såg inte jag den där väskan när jag beställde för? Skitsnygg ju :D

Postat av: jennifer

Publicerad 2011-04-07 17:47:50

Sv: Nej jag gjorde ju inte det.. haha. Kan dock vara för att jag hade superbråttom när jag la min beställning, men aja, så kan det gå ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela