MATHILDA LINDSTRÖM

Sänggaveln och Byråerna sålda!

Publicerad 2011-04-02 12:11:19 i ALLMÄNT,

Goddagens! Idag vaknade jag av ett sms, och det var jäkligt tur att jag vaknade haha, de var nämligen så att de skulle komma några och köpa min byråer ni vet, så skrev han sms, vi kommer om en halvtimme, hmmm haha bara att hoppa ur sängen haha ochc packa ur byråerna, så nu ligger alla kläder på sängen typ haha, aja jag och pappa ska fördmodligen åka till Ikea snart så ska vi kika på en ny då, en vit denna gång.

Ehm, dagen har jag ingen aning om vad den bjuder på, de lär ju visa sig om man säger så. Men nu ska jag fixa till mig lite, sen tjata på pappa att vi ska åka haha. Hörs sen. Puss

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-04-02 15:16:36

SV: Det är gött det med ibland! ;) Jag kom precis hem från stan :) Vad ska du hitta på ikväll då? :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela