MATHILDA LINDSTRÖM

SÅ HALV, SÅ SVART, SÅ VIT.

Publicerad 2011-04-08 09:38:44 i ALLMÄNT,

Godmorgon. Idag var det som vanligt svårt att komma ur sängen, låg och drog mig i ca 30 minuter, sen var det upp och hoppa, och mamma ringde mig här på morgonkvisten, så pratade med henne ett tag, men sen var vi tvungen att lägga på för jag skulle hinna fixa mig innan jag börjar, ska vara i skolan typ 10, det hinner jag dock inte, inte precis 10, men kommer nog typ strax efter.

Idag är de ju som sagt fredag - menas APU, men jag har ingen APU, så jag ska jobba som fan och göra klart PA eftersom de ska vara inne idag innan kl 16.00 haha, lite stressigt men det ska nog gå bra tror jag, ehm, sen ska jag jobba med Stolt och Nykter affischen, får se hur det går. Efter skolan ska vi åka till små kusinerna mina, Hedda fyller 8 idag, helvete vad fort tiden går, tyckte det var nyss jag såg henne, lika liten som en docka, jaja så vi ska dit och fira henne och fika osv, träffa släkten också. Hoppas kusinerna kommer (de stora alltså) Men nu måste jag skynda mig, vi hörs sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela