MATHILDA LINDSTRÖM

Paranormal Activity 2!

Publicerad 2011-04-03 00:47:27 i ALLMÄNT,

Hej och hå. Kom precis hem från Madde, har vart där på kvällskvisten och kikat på lite film, först blev det någon ganska så ny tror jag, en komedi eller vad fan de var med Zach Efron, fatta nada haha, varken jag eller Madde fattade något typ, men jaja. Sen blev de att vi slängde på Paranormal Activit 2, asså den var bättre än 1an, för de sög tyckte jag, inte alls så bra som dom sa att den var, och alla sa att den var så jävla läskig, men jag kan inte säga att den var läskig, den var med typ lebbig eller vad man säger, men skitsamma, de var faktiskt lite läskigt nu i 2an men nja sådär för min del.

Juste, hela dagen idag, och då menar jag hela dagen alltså, har jag och pappa hållt på monterat upp massa ikea möbler, eller massa och massa, ett litet bord, en tvbänk och en malm byrå, bordet och tvbänken, var lätt att montera upp, men byrån, fan vad tid det tog haha, helt slutkörda var vi rent ut sagt! (bilder kommer imorgon, nu börjar mitt rum likna de jag längtat efter, dock skulle jag vela ha tapet eller något, och finare väggar, men skitsamma, vitt vitt och vitt, hihi de blir så fint så. Men nu ska jag försöka sova, vi hörs imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela