MATHILDA LINDSTRÖM

ONSDAGKVÄLL....

Publicerad 2011-04-20 22:08:02 i ALLMÄNT,

Hallådär onsdagskvällen! Vad händer hos alla er tro? själv har jag och mamma nyss ätit korvstroganoff och kollat på Grey's Anatomy, skitbra som vanligt måste jag säga.

Dagen har varit så fruktansvärt tråkig haha, orkade inte åka iväg någonstans heller, men imorgon ska jag försöka ta mig iväg till Birkastan och Vasastan och kika lite (lalalala) eh, dagen har väl typ bara bjudit på första säsongen utav Solsidan haha, hade typ bara sett, kanske 1 avsnitt från de, men nu har jag kikat igenom de, så jäkla bra var det ju, och så jäkla tråkigt att det slutat nu, och lika så Stockholm Båstad, varför var det liksom bara 4 avsnitt utav de? aja skitsamma, sånt som händer.

Mamma har typ jagat mig här hemma också haha, som typ två små barn, men de är de som är så mysigt, att vi är som två små barn tillsammans, och jag saknar allt som har med henne, henne och mig att göra. Gud så underbart de är att bara vara här och umgås med henne. Världens bästaste mamma helt enkelt :)

Kommentarer

Postat av: madeleine

Publicerad 2011-04-20 23:18:21

hoppas ni har det mys! hälsa också <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela