MATHILDA LINDSTRÖM

NATIONELLA IMORGON - SKRIFTLIGT I SVENSKA...

Publicerad 2011-04-13 23:24:18 i ALLMÄNT,

Hej på er. TÄnkte bara säga att jag ska lägga mig nu och kika lite tv innan jag somnar, och hoppas på att jag väl kommer att somna haha, och sen tänkte jag bara tala om för er att imorgon kommer jag förmodligen inte blogga något, iallafall inte på dagen, för imorgon har vi/hela sveriga nationella prov, svenska skriftligt, så då måste vi sitta och skriva de, som tur är får man skriva på datan, MEN klickar vi upp något annat än word, då är det bara att packa ihop allt och då sätter dom ett IG på en, så därför vet ni varför jag kommer vara lite frånvarande imorgon. Men så fort jag är klar, I'll be back ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela