MATHILDA LINDSTRÖM

MÅNDAG - NY VECKA, NYA MÖJLIGHETER.

Publicerad 2011-04-11 11:48:22 i ALLMÄNT,

Haha hallådär. Vad vuxen och fint de där lät med rubriken då, fast kom på nu att det är väl typ sådär man säger när man går in på ett nytt år, aja skitsamma, jag bjuder på det.

Kom till skolan lite tidigare idag, för att jobba lite med Stolt och Nykter affischen, går väl sådär måste jag säga, dom har ju bestämt att dom vill ha ena affischen röd och den andra grön, haha fulaste färgerna? eller okej, jag kan erkänna att de är jag som har så fruktansvärt svårt att jobba med färg, helst av allt skulle jag bara vela jobba med svart, vitt, grått (aa ni vet, ljusa färger) men icke denna gång eller.

Men nu ska jag försöka dra med mig Lollo upp till caféterian och köpa kaffe, känner att jag behöver de just nu. Är också skithungrig, men de lär man väl skippa idag och vänta tills man kommer hem, då de säkert serveras någont smarrigt haha. Hörs senare. Puss

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-04-11 17:57:20

SV: Hej, vad roligt att du är med i tävlingen! :D

Vinnaren är utsedd och finns på bloggen ;) Kika in och kolla om det är du som har vunnit, annars har du chansen igen senare ikväll! :)



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela