MATHILDA LINDSTRÖM

Magic.

Publicerad 2011-04-05 16:29:10 i ALLMÄNT,

Hallådär, kom typ nyss in från en liten prommis med sötisen Uno, på lunchen gick jag hit också och gick ut med honom och sen nu när jag slutade, och nu sitter vi och väntar på att Madde ska komma hit, sen får vi se vad dagen bjuder på, jag vill köpa kläder, något plagg iallafall och sen skulle jag vela ha någon ny ring eller så, det var ju som sagt så länge sen nu sist jag köpte en ring så måste påbörja lite påfyllning ju haha. Dock är jag astrött idag eftersom jag inte sov så speciellt bra, så jag känner nu att jag skulle vela lägga mig ett tag haha, och blunda till lite, men då slocknar man väl på 2sek typ, vi hörs sen, kanske med nå bilder ;) haha

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-04-06 21:23:22

Sv; haha jag sitter faktiskt också och kollar på det.

Grymt bra program :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela