MATHILDA LINDSTRÖM

JUST NU:

Publicerad 2011-04-06 21:34:33 i ALLMÄNT,

Sitter hemma hos Madde nu med henne, vi sitter och kikar lite på Grey's Anatomy, fruktansvärt bra program faktiskt, så ni som inte kollar, you need to check it out! ehm, efter Grey's så väntas de ju BB, också riktigt bra program ju haha, det har typ blivit en tradition att jag åker till Madde och kollar på tv, dock lite lebbigt att cykla hem själv, men aa Madde orkar inte komma till mig, haha skoja!

Idag var vi ju som sagt och fira Josse lite i förtid sådär, jag och Madde bakade en tårta, och Bella kom förbi hos Josse också, så vi smällde i oss en massa gotta samt kaffe såklart. Perfekt tillfälle där för mig att ta någon bild och liva upp bloggen lite, men inte gjorde jag de eller, icke haha! (dumma mig) Tog sen bussen hem till Madde, som vi som sagt är nu. Hörs kanske mer sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela