MATHILDA LINDSTRÖM

JAG KOMMER, JAG ÄR NÄSTAN DÄR.

Publicerad 2011-04-07 08:02:07 i ALLMÄNT,

Godmorgon Torsdag! Idag vela jag verkligen (nästan som vanligt) bara ligga kvar i sängen, för jag var så jäklans trött, men nu är jag uppe och ska snart börja fixa mig tänkte jag, men vilket tråkigt väder man vaknade upp till då, ser ut och vara alldeles rått och jobbigt bara, jaja, haha provade brun utan sol grejen igår också, men jag har massa fläckar som man vanligtvis får av sånt där, och ni ska se mina händer hur dom ser ut i handflatorna, haha usch! men jag tvättade händerna som fan direkt efter, men inte blev det nå bättre för det eller, nej nej.

Idag är det lång dag i skolan, slutar senaste kl: 17.00 vilket jag förmodar att vi komma göra, våran lärare brukar inte låta oss gå en minut tidigare typ haha, gringubbe. Aja nu lär jag lägga på ett kol, undra vad fan man ska göra med håret eftersom de är helt cp.......

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2011-04-07 12:29:40

hur mår du idag då bruden? ;D KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela