MATHILDA LINDSTRÖM

IRRETERAD!

Publicerad 2011-04-28 13:04:03 i ALLMÄNT,

Hej. Sitter i skolan nu och har de här äckliga mutimedia som vanligt på torsdag eftermiddagar, och det suger så jävla hårt! Jag och Lollo kom in på lektionen för en stund sedan (vi hade inte börjat än men iallafall) så kommer vi in, och jag sjunger lite tyst, ABSOLUT INTE HÖGT, så säger våran förbannade jävla lärare, aa fast nu räcker de faktiskt, fast det var som att jag pratade bara, han är så jävla jobbigt, stammar, har bara en arm och upprepar allt tusen gånger, jag hatar han verkligen! (ursäkta, men jag blir så fruktansvärt irreterad) ....

Men skitsamma med de nu, slutar runt 5 tiden idag, vet inte vi kommer väl som vanligt inte få sluta tidigare men man kan väl hoppas iallafall, vill ut och sitta i solen eller ner på stan kanske och kika bara... W'll see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela