MATHILDA LINDSTRÖM

INTE SÅ BAKIS IDAG? HUH..

Publicerad 2011-04-24 20:24:53 i ALLMÄNT,

Hallådär. Har inte orkat suttit vid datan något idag så mycket, vaknade jätte tidigt idag (vilket jag gör jämt nu för tiden dagen efter jag druckit, fan så jobbigt det är alltså) men i vilket fall som helst, låg och drog mig till typ 12, gick upp då duschade och hade mig sen blev det ut och sätta sig i solen och käkade kyckligsallad med världen bästa pappa, helvete vad gott det var haha! Tog sen en promenad till Madde där vi satt på altan ett tag och degade bara, sen kom Linnea och hämtade upp oss och sen åkte vi till plaza och satt oss där ett tag i solen, skönt som fasen var det! Kom precis hem därifrån nu, och ska fixa till mig lite, för ska åka ner på Helt Enkelt och ut och käka med en hel drös med folk, så där kommer ni hitta mig ikväll haha, har aldrig i hela mitt liv varit ut på restaurang och käkat med kompisar bara, så detta blir min första gång haha... risig tjej! Men nu lär jag skynda mig så jag hinner med 10 över bussen, där Madde också sitter. Kanske hörs sen, bilder kommer förmodligen sen också, tror iallafall att kameran åker med. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela