MATHILDA LINDSTRÖM

IN SCHOOL - AND I WANNA GO HOME....

Publicerad 2011-04-07 12:31:37 i ALLMÄNT,

Hallå Hallå Hallå! Just nu sitter jag i skolan och jobbar med någon slags PA rapport, och det suger för jag fattar nada, haha, de är typ ingen som fattar heller exakt vad man ska skriva, och sen har någon vart in och gjort om den typ, så allt är fel och krångligt och allt vet vad, de är iallafall skitkrångligt. Men nog med de, nu kom våran multimedia lärare (som jag absolut inte gillar, och jag tror inte han gillar mig heller haha) och jag känner att jag typ inte orkar ha multimedia till 17.00 idag, jag måste hinna iväg på lite ärende som jag ska försöka ta med pappa min på, haha får se vad han tycker om de. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela