MATHILDA LINDSTRÖM

I JUST WISH YOU WERE HERE

Publicerad 2011-04-26 22:35:04 i ALLMÄNT,

Hej igen! Hade ju så långtråkigt här hemma så de var sjukt tidigare idag, så snackade lite med Linnea och då skulle Nille till plaza och skejta, så då hakade vi på dit, dock var det lite kallt idag och bara sitta där, men jag kände bara att det var skönt att komma ut, efter att ha suttit inne ett bra tag - sen man slutade typ! men iallafall, åkte sedan till Högskolan för de skulle typ skejta där eller något, men de varade inte länge, så sen fick jag skjuts hem av dom och nu har jag precis kika på I Skuggan av Värmen som gick på tv, har aldrig sett den, och såg den idag, helt okej film, + att Joel Kinnaman är med, men filmen i sig tyckte jag var ganska seg, 3 av 5 kanske den får av mig.

Men nu ska jag nog lägga mig i sängen och kika på Big Brother, hörs imorgon, juste, imorgon har jag sovmorgon, härligt de! PUSS SÅ LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela