MATHILDA LINDSTRÖM

I hope you don't mind.

Publicerad 2011-04-06 11:21:01 i ALLMÄNT,

Godmorgon eller goddag. Sitter i skolan nu tillsammans med Lollo, båda vi sitter och jobbar lite med PA, men de går väl sådär för båda om man säger så haha, och nu är det så jäkla stressigt innan allt ska vara klart också, så lite nervös blir man ju om man verkligen kommer hinna klart osv. Men skitsamma.

Gårdagen var väl inte 100 om man säger så, blev lite smågrejer som tog på krafterna, men jag gick hem till Madde och käkade lite grönsaker och dipp och popcorn samt kollade på Desperate Housewives och BigBrother, och sen kom Jennika, Johan, Lalla och Anton förbi efter BigBrother, dvs runt 11 tiden, så gick ut till dom fyllona haha, dom firade Anton's örkort som han tog förrgår, så pratade lite med dom, sen cyklade jag hem, hoppa direkt ner i sängen och slängde på första Twilight filmen, haha länge sen man såg den sist nu faktiskt men ändå kan man typ hela filmen utantill haha.

Idag ska iallafall jag och Madde hem till Josse och fira henne lite i förskott eftersom Madde inte kan vara med i helgen när hon fyller år, så då ska vi dit idag med lite fika och så, men jag ska på i helgen iallafall men jag hakar ändå på idag, Josse kan man aldrig få för mycket av hihi, puss hjärtat.

Men nu ska jag försöka fortsätta jobba, vi hörs sen. (juste, jag och Madde har bokat supa resa till Stockholm nu, haha okej kanske inte supa resa, men vi har bokat den 6maj, dvs då har hon fyllt 18. så då blir det krogen i stockholm, wiihoo fyfan vad kul)

Kommentarer

Postat av: MATILDA HAMMAR

Publicerad 2011-04-06 20:43:05

sv: den är från makeup store :) typ nightfall tror jag den heter! mörkgrå/svart :9

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-04-06 20:59:39

Sv; Jo det rullar väl på :)

Vad gör du ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela