MATHILDA LINDSTRÖM

GODMORGON!

Publicerad 2011-04-27 10:16:23 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Alarmet ringde för ungefär 1 timme sedan, och jag kände verkligen att jag bara vela ligga kvar i sängen och sova hela dagen haha, men det gick inte för sig de eller, så upp och hoppa och direkt in i duschen, skönt att man blev rätt så pigg sådär på morgonen men som sagt, jobbigt! Nu håller jag på och fixar mig lite och dricker lite kaffe.

Undra hur vädret är idag då tro? Ser skönt ut, men har för mig att det inte skulle bå så himla bra väder om jag ska vara ärlig, inte så jätte varmt men att solen skulle vara framme iallafall, hoppas inte det blåser lika mycket idag när jag cyklar till skolan som de gjorde igår, de var ju dödsjobbigt och cykla då ju. Och träningsvärk fick jag också hahaha, av att cykla från söder till Borgis, där kan man snacka om inte tränad tjej alltså, men de kommer bli bättre, fan har inte cyklat ett skit i vinter ju så då är man inte direkt på topp hehe. Men nu ska jag fortsätta, hörs kanske nå mer idag från skolan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela