MATHILDA LINDSTRÖM

Go down on your knees and prey

Publicerad 2011-04-05 07:10:33 i ALLMÄNT,

Godmorgon helvetes trötta tisdag haha! Jag är så trött så jag håller på och dör tror jag, blev ganska så sent igår, men när vi väl gick och la oss så var jag ju som vanligt tvungen att ha tv:n på, så kikade på tv ett tag och gosade med lilla Uno, men tillslut somnade jag som tur var, men sen har jag vaknat fram och tillbaka hela tiden typ, men jaja sånt får man ta ibland va?

Men nu ska jag ärta till mig får se hur de går hehe, sen blir de en liten prommis med hunden och sen sticka iväg till skolan, skönt att de är asnära till skolan från Malin och Tomas, då slipper jag ta bussen, men vi hörs sen i skolan, efterosm vi har graf idag hela dagen så då kommer jag sitta vid datan en massa, puss så länge :*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-04-06 15:00:03

Hej! Fin blogg :)

Allt bra med dig ?

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-04-06 21:34:46

Sv; jupp, vem gillar du mest i programmet ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela