MATHILDA LINDSTRÖM

FORTFARANDE I STOCKHOLM.

Publicerad 2011-04-19 20:35:57 i ALLMÄNT,

Goddagens. Som ni kanske märkt så har jag varit ganska så dålig påa tt uppdatera alla dessa dagar och framför allt idag, men idag har jag haft de fullt upp om man säger så, vaknade, käkade frukost, duschade, fixade mig och sen åkte jag mamma kusinerna och moster till Nacka Forum och gick runt och strosade en massa, käkade där också och sen åkte vi hem och tog det lugnt bara. Så jag har inte suttit framför datan något idag, möjligtvis en snabbis, checkade facebook och satt få lite musik bara haha. Så ledsen för de, ska försöka vara lite bättre.

Nu är jag och mamma helt ensamma, moster och kusinerna har åkt hem, tyst och lugnt de blev haha, men lite tråkigt att dom åkt hem, mysigt att haft dom här måste jag säga. Jag och mamma har nyss käkat wofflor, mums! och snart ska jag bänka mig framför Desperate Housewives tänkte jag, dock får jag kolla själv för mamma hatar de programet tyvärr..

(har fortfarande inte bestämt när jag kommer hem, kanske torsdag eller fredag, på lördag är jag iallafall hemma för då ska vi till farfar och käka påskmiddag, hoppas man får ett litet påskägg haha)

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-04-19 22:16:15

Det var så lite så :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela