MATHILDA LINDSTRÖM

DANIEL ADAMS-RAY

Publicerad 2011-04-16 14:19:30 i ALLMÄNT,

Hallådär. Igår skrev jag ingeting mer efter att jag hade bloggat lite från mobilen på tåget, men gör väl inte så mycket antar jag. Kom fram iallafall till Norrköping runt halv 1 tiden, allt gick bra osv, och sen tog jag spårvagnen själv till Iza's skola, hon kom ut och mötte mig och sen gick vi in på hennes lektion, dom hade redovisningar och massa olika djur osv, gud avd duktig dom är på att redovisa inför klassen, de är inte vi haha (i våran klass alltså) eller vissa är ju duktiga såklart, men alla låter typ nervös, inge fel med de, för jag vågar inte ens stå framför klassen om vi säger så haha. Iallafall, åkte hem, och lagade tacos, och herrregud så gott det var, de var så länge sen jag åt de så det var riktigt gott faktiskt, sen började vi fixa oss lite, jag Iza Amanda och Mio och sen tog vi en promenad till dit Daniel Adams-Ray skulle spela. Kom dit, och jag ser deras skåpbil, lalalla jag höll på och dö för då visste jag att jag skulle få se honom, sen vågade jag inte gå in och fråga heller hur mycket de kostade att gå in, men tillslut tog jag tummen ur röven och gick och fråga, så säger hon såhär:

Jag: De kostar att gå in va?
Hon: Aa det gör de, fast kassan är ju stängd nu..
Jag: Jaha, men har Daniel spelat än?
Hon: Nej han spelar i slutet, kommer ni från någon speciell skolan eller så?
Jag: Nej jag har åkt från Gävle o så så jag hade velat sett honom.
Hon: Jaha, ja men är det bara han ni vill se så kan ni få springa in gratis och kolla.
TAAAAAAAAACK! haha överlycklig tjej oja!

Sen lyssnade vi på hela hans spelning, och allt var så jävla bra, han var grym vilket han alltid är live faktiskt,me nsen skyndade vi oss hem eftersom vi skulle ut på kvällen, drack drack och drack haha, fixade oss och sen traskade vi ner mot stan, dock var det inte så mycket folk ute igår så det var inte så roligt, så vi drog hem runt halv 3, och då kände jag att fan, då kunde vi ha stannat längre där borta när han spelade så kanske man kunde fått träffa han och tagit något kort eller så, men jaja.... sånt är livet! Jag är världens lyckligaste tjej ännu en gång faktiskt!
(oj vilket långt inlägg de här blir alltså haha men de får ni faktiskt stå ut med om ni vill veta vad jag gör om dagarna här borta) Nu håller jag Iza och Mio på att fixa oss, och ska snart åka ner på stan en sväng. Vi hörs senare igen, ha en toppen lördag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela