MATHILDA LINDSTRÖM

Big Brother up next!

Publicerad 2011-04-03 21:20:25 i ALLMÄNT,

Hallådär. What a day, måste jag säga, fan det har regnat hela jävla dagen fan, så jävla jobbigt, men jag och pappa tog en sväng idag igen för att vi skulle köpa en tvbänk till vardagsrummet, men det gick inte riktigt som vi tänkt oss så det blev ingen tvbänk tyvärr. Ehm sen åkte jag hem och degade ett tag bara, och sen tog och cyklen och cyklade till Madde, har vart här ett bra tag nu och är här fortfarande, óch hon har nyss färgat håret på mig, får se hur det blir nu med slingorna sen innan osv, men äh skitsamma. Nu sitter vi och kollar på BigBrother och asgravar åt den fruktansvärt fula Annie haha! 

Aja nu ska jag vara lite social med Madde och sen ska jag göra lite grönsaker och dipp, mums de är jag fan värd nu. (juste jag lovade ju att jag skulle lägga in bilder på de nya i rummet idag också, glömde totalt bort de idaf icg sen har jag inte suttit vi datan så myket idag, men imorgon ska jag försöka göra de) och sen måste jag bli bättre på att lägga in bilder på bloggen också, fan de är bara bara massa text, tråkigt nog, sorry... puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela